Play video

Happy Bed

Het Dekbed van je Dromen

πŸš€ Uitdaging: Wat een klus! HappyBed gaf ons twee maanden de tijd om een volledige campagne uit de grond te stampen die heel Europa zou veroveren. Een mega uitdaging? Zeker! Maar met een flinke dosis creativiteit en teamwork gingen we deze spannende strijd graag aan. πŸŽ‰πŸŒ

πŸ’‘ Strategische keuzes: Om de strategie en het concept tot ongekende hoogten te tillen, hebben we de krachten gebundeld met Jesse van Manen. Zijn scherpe inzicht en creatieve agency ervaring hebben ons geholpen om verschillende strategische richtingen te ontdekken en the big idea te formuleren!

Een bed opmaken? Dat doen we allemaal op ons eigen manier. HappyBed weet dat je bed opmaken niet vermoeiend hoeft te zijn. Er is maar één manier om je bed in 10 seconden op te maken. HappyBed heeft hΓ©t dekbed waar bedopmakers blij van worden. Ze zijn namelijk hoesloos, comfortabel, makkelijk uitwasbaar en een duurzame keuze. Kortom: “Het Dekbed van je Dromen”.

Zo is er een campagne neergezet die uniek voelt en perfect aansluit bij de strategische doelen van de opdrachtgever. We hebben een commercial ontwikkeld die de frustratie van het traditionele bedopmaken aankaart en de slimme oplossing van HappyBed toont, alles met een knipoog en een lach. πŸŽ¬πŸ˜„

πŸ’‘ Visuele vertaling: Onder leiding van Art Director Marijn van Leeuwen transformeerden we de set in een ware ‘HappyBed-wereld’. Shots zoals de unieke POV vanuit de wasmachine, samen met de dynamische voice-over en acteerprestaties zijn de handtekening van regisseur Robin Swaanen.

Hiermee maakte hij de commercial tot een visueel spektakel dat de kijker vangt in het HappyBed gevoel. De combinatie van beeldspraak, dubbelzinnigheid in de visuals en het script brengt de unieke verkooppunten (USP’s) van het product op een slimme en aantrekkelijke manier over.

Nieuwsgierig naar hoe deze campagne tot leven kwam? Kijk de casevideo:

#dekbedvanjedromen
#dekbedvanjedromen
#dekbedvanjedromen
#dekbedvanjedromen
Happy Bed
Willemijn maakt bed op
uitwasbaar happybed

🎬 Impactvolle Content Creatie: We hebben de TVC ook doorvertaald naar een social campagne. Voor ads op Instagram, Facebook en YouTube creëerden we USP-gerichte shorts en snippets die dieper ingaan op de voordelen van HappyBed. Deze verdiepende content is ontworpen om op elk platform op te vallen en het engagement te maximaliseren, waardoor de boodschap verder reikt dan de traditionele advertentieruimtes.

🌐 Cross-Channel Strategie: Elk stukje content is strategisch ontworpen om overal een uniforme en herkenbare HappyBed-ervaring te bieden. Of het nu gaat om een snelle reel die laat zien hoe snel het bed opgemaakt kan worden, of een still die de kwaliteit van het materiaal benadrukt, elk element werkt samen om de merkidentiteit van HappyBed te versterken en de kijker te converteren van een toeschouwer naar een gebruiker.

🌟 Toekomstplannen en ROAS: Met een blik op de toekomst is deze campagne ontworpen voor gemakkelijke aanpassingen over de Europese markten heen. Zodra de campagne live gaat in oktober, houden we de Return on Ad Spend (ROAS) nauwlettend in de gaten. Deze data wordt cruciaal om het succes te meten en zal later toegevoegd worden aan deze case om onze impactvolle aanpak te onderstrepen. πŸ“ŠπŸ“ˆ

De social ads brengen de TVC naar je mobiele apparaat

πŸ“Έ Campagnefotografie: Naast de videocampagne hebben we in samenwerking met top fotografen Jeroen Paling & Kevin Reijnders ook de campagne doorgetrokken in fotografie die de nieuwe basis vormt voor de website en socials van Happy Bed.

🚌 Out-of-Home Vrachtwagen Reclame: Check die vrachtwagens eens! Rijdend door heel Nederland,  met hun flitsende HappyBed designs. Elk design schreeuwt gemak en stijl uit, en zorgt dat niemand om HappyBed heen kan.

 

mockup out of home design min

“De vrachtwagen zorgt voor de Out-Of-Home vertaling van het merkgevoel en het product!”

“De professionaliteit van de productie heeft ons verrast!”

happybed bts compressed 82
happybed bts compressed 25
happybed bts compressed 72