Als onderdeel van de wereldwijde What the Fanta campagne is Megawatt Fieldmarketing ingeschakeld om een (online) activatie te bedenken. Onderdeel hiervan was een mass sampling campagne uitgewerkt als City Takeover…
KiRi is een korte film over een meisje wat opgroeit zonder vader. Ze is vastberaden om te zoek wat er met hem is gebeurd en probeert een nieuw soort therapie…
Fietsen met je kindje is iets waar je als ouder naar uit kijkt. Qibbel zitjes bieden de perfecte combinatie van veiligheid, looks, lichtgewicht en plezier. Met focus op deze USP’s…
Opzoek naar modern en luxe meubilair? Dan is Beau Home the place to go. Hun meeslepende showroom is gebouwd om exceptionele ervaring the bieden en klanten te verwelkomen met een…
Moments to Enjoy is een verhaal over een groep vrienden die samen komen om herinneringen te maken. Door te kiezen voor de retro urban stijl slaat Odavi een brug tussen…
VRAAG: HOE MAKEN WE DE EYE CATCHER VAN DE TRANSPORTBRANCHE? Met die vraag zijn we begonnen met de productie van de corporate film voor Van der Heijden Transport, Logistiek &…
De toekomst ligt bij de jeugd, maar dan moet er wel een wereld zijn om door te geven. Aqualon van Zutphen biedt toekomstperspectief door te werken aan de wereld van…
More green lights in traffic, who doesn’t want that? For all cyclists the Municipality of Eindhoven has a solution with their smart mobility app Schwung. As a kick-start for the…
In opdracht van Megawatt Fieldmarketing produceerde Evido de aftermovie van het Drive to Survive Examen. Op dit examen werden deelnemers uitgedaagd om zelf Formule 1 coureur te worden voor een…
In opdracht van Megawatt Fieldmarketing is Evido naar drie steden in Nederland afgereisd binnen 1 dag: Amsterdam, Utrecht en Maastricht. In deze steden stonden de stands van Zalando waarin mensen…