KiRi is een korte film over een meisje wat opgroeit zonder vader. Ze is vastberaden om te zoek wat er met hem is gebeurd en probeert een nieuw soort therapie…
Fietsen met je kindje is iets waar je als ouder naar uitkijkt. Qibbel zitjes bieden de perfecte combinatie van veiligheid, looks, lichtgewicht en plezier. Met focus op deze USP’s werd…
Moments to Enjoy is een verhaal over een groep vrienden die samen komen om herinneringen te maken. Door te kiezen voor de retro urban stijl slaat Odavi een brug tussen…
De toekomst ligt bij de jeugd, maar dan moet er wel een wereld zijn om door te geven. Aqualon van Zutphen biedt toekomstperspectief door te werken aan de wereld van…
In opdracht van Megawatt Fieldmarketing produceerde Evido de aftermovie van het Drive to Survive Examen. Op dit examen werden deelnemers uitgedaagd om zelf Formule 1 coureur te worden voor een…
24U in Bedrijf – Een Brandfilm die Inspireert en Verbindt Bij Evido weten we dat een corporate film meer is dan alleen beeld en geluid; het is een visuele reis…
Ontdek de betoverende corporatefilm die Evido creΓ«erde voor restaurant Bij de Neut in Westerhoven. We hebben het unieke gevoel van Bij de Neut vastgelegd en overgebracht aan een veelzijdige doelgroep.…
Passimoncello is het merk van twee vrienden die sinds de middelbare school samenwerken, Harm & Simon. GeΓ―nspireerd door de Italiaanse passie maakten ze het hun missie om waardevolle momenten te…
Opzoek naar modern en luxe meubilair? Dan is Beau Home the place to go. Hun meeslepende showroom is gebouwd om exceptionele ervaring the bieden en klanten te verwelkomen met een…
Samen naar een betere wereld! Dat is waar het Jong Management Congres in Eindhoven om draait. Onlangs, tijdens de editie van 2023, hebben wij een opwindende commercial gelanceerd om het…
UEFA Women’s Champions League Final Event 2023: Een innovatieve multicamera livestream productie Bij Evido zijn we trots op onze recente betrokkenheid bij het UEFA Women’s Champions League Final Event 2023.…
More green lights in traffic, who doesn’t want that? For all cyclists the Municipality of Eindhoven has a solution with their smart mobility app Schwung. As a kick-start for the…
VRAAG: HOE MAKEN WE DE EYE CATCHER VAN DE TRANSPORTBRANCHE? Met die vraag zijn we begonnen met de productie van de corporate film voor Van der Heijden Transport, Logistiek &…
Als onderdeel van de wereldwijde What the Fanta campagne is Megawatt Fieldmarketing ingeschakeld om een (online) activatie te bedenken. Onderdeel hiervan was een mass sampling campagne uitgewerkt als City Takeover…