Uitdaging: My Buddy kwam naar ons toe met de wens om campagnevideo’s te creΓ«ren voor social ads de doelgroep; senioren op zoek naar veiligheid zou aanspreken. MyBuddy is een moderne alarmknop waarmee je altijd één druk op de knop verwijderd bent van hulp. Een complete oplossing, van noodsignaal tot en met adequate hulp. Het resultaat: een veilig, rustig gevoel voor jou, maar zeker ook voor je omgeving. Kinderen van kwetsbare ouderen, werkgevers van medewerkers op locatie of partners van alleensporters. Iedereen verdient MyBuddy. Het doel was om een krachtige boodschap over te brengen over de veelzijdigheid en betrouwbaarheid van hun producten in uiteenlopende scenario’s.
Onze Creatieve Aanpak: We hebben een reeks scenario’s ontwikkeld waarin de senioren en hun families zichzelf kunnen herkennen. Spannende situaties die zonder de Mybuddy producten een vervelende afloop hadden kunnen hebben! Speciaal voor de oudere doelgroep hebben we het tempo van de films aangepast. Niet teveel en te snel, maar een duidelijk te volgen verhaal. Zo hebben we een krachtig verhaal gecreΓ«erd dat de bescherming en gemoedsrust illustreert die My Buddy biedt.
Resultaat: De film is met veel enthousiasme ontvangen en breed uitgerold over verschillende kanalen, waaronder Instagram, Facebook, Youtube, display ads, Google Ads, en via e-mailmarketing. De reacties zijn super positief en onze opdrachtgever is extreem tevreden met het eindproduct. Dit project heeft niet alleen de banden met de klant versterkt maar ook hun zichtbaarheid en engagement in diverse markten verbeterd.
Wil je ook zien hoe wij complexe behoeften omzetten in heldere, impactvolle beelden? Check onze andere cases en laat je inspireren!
#VideoProductie #CreatieveCommunicatie #MyBuddy #VeiligheidEerst #InnovatieveMarketing #ImpactvolleContent